fredag

Hej
Jag kom hem från stallet för ett tag sen,har just ätit mat och isbitar:)jag red ut på maritza i dag<3det gick bra och hon var jätte pigg,ville inte skritta alls<3
i kväll blir det nog tv och så eftersom jag jobbar i morgon:(

jennie och sara är ju på gotland nu på körkurs,men dem vill åka hem för dem har det tråkigt där med massa gamlingar:)och så börjar dem 7 och slutar 21,så det blir ju långdagar också och dessutom bor dem mitt i skogen och det går inga busser in till stan:(men dem åkte i onsdags och kommer hem på söndag,det blir tråkigt när inte jennie är hemma<3



skickar med ett videoklipp på maritza och jennie<3från en hoppträning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0