söndag 19/7

i fredag var vi på tomas ledin konsert i linköping,det tog ju några timmar att åka dit men detvar det värt:)hans låtar är verkligen sommar:)och bra väder hade vi också:)innan vi kom dit stannade vi hos fridas kompis som bor där och hade köpt med och mat från en resturang i närheten som vi åt där:)sen åkte vi vidare till konserten,förband var caroline af ugglas och sen kom den efterlängtande tomas:)haha.sen efter det åkte vi hemmåt runt halv tolv och var hemma kl tre på natten:)och jag sov ingenting på hela vägen hyem för jag brukar somna så fort jag sätter mig i bilen när det är mörkt ute men jag och erika satt och lyssna på party musik  så vi höll oss vakna:)

här kommer lite bilder:)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0