måndag:)

hej
jag har inte bloggat på ett tag men tänkte göra det nu:)förra veckan var jenni här och hoppade lite med maritza<3på grannarnas äng,så lite bilder kommer,sen dagen efter det så red jennie på chessan så då blir det också lite kort,i lördags var det fest inte så långt härifrån så jag och malin gick dit med jennie och sara och så mötte vi elin och vickan där senare också:)det var kul och jag och malin dansade hela tiden:)hehe:)i går red jag och malin tillsammans på maritza och chessan och malin red maritza och jag chessan,vi red på vägen och det gick bra:)sen på kvällen badade vi i poolen,det var kallt men ändå skönt:)hon sov över här så i morse kom hovslagaren och sen gick vi till henne och ställde upp fler hinder på deras äng:)

här kommer bilder:)


maritza och jennie<3

maritza och jennie<3

<3

<3

chessan och jennie

chessan och jennie

chessan och jennie

maritza och jag<3

maritza<3

jag och malin

jag och malin

jag och malin:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

joho du, det gjorde jag minsann! :P

2009-07-07 @ 00:50:31
Postat av: Anonym

det var jag som skrev det där..haha

2009-07-07 @ 00:51:13
URL: http://eliin89.blogg.se/
Postat av: hanna

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN , :)fråga på nu bara

2009-07-18 @ 01:21:12
URL: http://guusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0