måndag:)

så här har min dag sett ut hittils:)
jag vaknade runt halv nio(tidigt jag vet),då gick jag in till rasmus och madde som sov i stora sängen men rasmus hade vaknat och ville att jag skulle ligga där och kolla på tv:)frida och henrik jobbade så jag var ensam ett tag med vilddjuren:)haha nej då dem är snälla:)när madd vaknat så gick vi ner och åt frukost och det blev lite tjaffsigt för rasmus hade tydligen tagit maddes plats vid fönstret så det var absolut omöjligt att hon skulle sitta på den andra stolen tills jag blev lite arg och sa att hon fick gå och lägga sig igen om hon inte satte sig ner och åt:)men efter det gick det bra:)

sen vid halv tio kom malin och hämtade barnen och åkte ut på landet med dem,så då bytte jag om och gick ut till stallet där maritza stod och väntade så jag gjorde i ordning henne och red iväg:)red i grannarnas hage och så skrittade jag ut en sväng efter:)hon var duktig<3

efter det släppte jag ut maritza och mamon och tog också ut lapona i sjukhagen medans jag mockade,efter det tog jag in henne igen och gick in och satte mig här:)och så har jag hunnit med att äta lunch också:)

vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen men jag lär ju ringa grannmalin för att hitta på något med henne:)

ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0