fredag 24/7

hejhej:)
här kommer lite uppdatering:)

onsdag:i dag red jag maritza på ängen,det gick bra och hon var duktig<3sen på kvällen cyklade jag och malin till rastsjön som ligger ungefär en mil härifrån och badade,det var inte jätte mycket folk där men några:)och massa mygg,sen så följde malin med hit och sov över och vi sov i husbilen och kollade på film men båda somnade mitt i:)och innan vi somnade gjorde vi 60 sittupps:)hurtigt va?:)

torsdag:i dag åkte vi till alunda badet och badade,det var kallt i vattnet men roligt:)i dag var frida,rasmus och madelen också med:)sen på kvällen så cyklade jag och malin till stavby bygdegård och gick på bio:)enda filmen som visas just nu där är harry potter så den blev det ju,jag har inte sett någon av dem abndra harry potter filmerna men det gick ju bra ändå:)men jag blev jätte rädd på ett ställe i filmen så att jag höll på att ramla av stolen:)haha typiskt mig om jag hade gjort det:)haha.sen cyklade vi hemåt:)men då hade det blivit mörkt så det var lite läskigt eftersom vi bara cyklade på bilvägar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0