test

ett test som jag tog från linneas bilddagbok:)
DIN KLASS: realgymnasiet åk 1 uppsala

Jobbigaste:
flera
Sjukast: linnea
Fjäskigast: vet inte
Roligast: elin,anna,stina,linn:)
Duktigast: stina och sara tror jag
Osmartast: jag och linnea tror jag:)
Högljudda: pascal tror jag
Fnittriga: linnea och ibland stina också
Retsticka: jag?
ondast i sättet: ingen
Coolast: jag såklart:)
Hamnar mest i trubbel: också jag och linnea:)
vem av era lärare är
Snällast: dem flesta
Galnast: stefan:)
Argast: ida
Roligast: karin och eva:)
Hårdast: ?
Blåstast: hehe svårt att säga:)

Vem i din klass
Är snyggast: vet inte:)
Är sämst på matte: alla?
Är bäst på musik: vi har inte musik
Har snyggast klädstil: dem flesta fast jag tror att det är lovisa:)
Verkar vara mest bortskämd: många
Är mest irriterande: pascal ibland
Bäst på fotboll: vet inte.
Är mest berusad: haha linnea:)
Skrattar mest: jag,linnea,anna,stina, och linn:)
Är lite borta: jag och linnea:)
Har roligaste skrattet: vet inte
Spelar hockey: vet inte om någon gör det
Är klassens clown : lätt linnea:)
Är smartast: stina:)
Sitter du oftast med i klassrummet: alla sitter tillsammans:)
är envisast: vet inte
är mest blåst: linnea:)
klassens fjortis: vet inte om någon är det:)
klassens bonde: anna:)
Klassens politiker: sofia tror jag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0