bio

igår så var jag och linnea på bio,vi skulle ha sett `i taket lyser stjärnorna` men dem få platser som fans kvar var bara utspridda och om man gå på bio tillsammans så vill man gärna sitta i närheten:)så då frågade vi vilka filmer som började vid nio tiden och då frågade hon i kassan om vi hade sett twilight och det hade vi ju inte och hon sa att den var jätte bra och att vi borde se den så den fick det bli så vi sprang iväg för att köpa godis och sen tillbaka igen och in i salongen:)den höll på ganska länge men den var faktiskt jätte bra.jag var lite kritisk mot den först för vampyrer och sånt är inte min grej:)men den filmen kan jag rekomendera:)den var så pass bra att jag varken drack upp min läsk eller åt upp mitt godis som i vanliga fall är slut innan reklamen i början slutat:P



Kommentarer
Postat av: Lovisa Hugardt

hej jessica :) jag vill bara fråga hur du har fått upp bilderna alltså högst upp på huvudsidan :)

kram

2009-01-31 @ 15:03:41
URL: http://lovisahugardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0