Söndag:)

Hej
Idag är jag ledig för det är julshow på upk och Jennie ska vara med på Style i poänghoppningen, men showen börjar ett och innan det ska jag hinna rida Maritza<3 tänkte rida ut i snön ett tag och se hur busungen är idag då<3
Igår jobbade jag som vanligt och för engångs skull åkte jag och Stina samma buss både dit och hem:) när jag kom hem gjorde jag kladdkaka och åkte sen till stallet och red Maritza i ridhuset ett tag och Jennie hjälpte mig, tränade lite byten och förvänd och det gick bra och Maritza var jätte pigg och hoppade och studsade och stegra och småbocka, haha sötponny<3 På kvällen gjorde jag inget speciellt utan satt vid tvn och datan lite och gick och la mig tidigt:)

Nu några dagar har jag varit lite nere och känt mig ganska värdelös:/ Jag vet at jag inte gör rätt alla gånger..
Men orkar inte med att folk är sura och arga på mig, det är bland det värsta jag vet:(

Hoppas det känns bättre snart men alla har väl några dåliga dagar antar jag....

Nu ska jag ge mig ut på en cykeltur mot stallet i snöstormen, skriver nog mer sen:)

här kommer lite bilder:)






Även om ni inte är med på bilderna, vet ni vilka som betyder mycket för mig:)

Puss.









Kommentarer
Postat av: Elin

Du är en av dem BÄSTA Jessica. och såklart kan man inte göra rätt hela tiden... Kram på dig<3

2009-12-20 @ 14:34:29
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är den bästa jag har XD du är perfekt som du är XD alla kan inte göra rätt <3<3<3<3<3 puss och kram

2009-12-21 @ 08:16:37
Postat av: Linnea

Bara såruvet så är du lätt en av mina bästa vänner, och jag är inte sur på dig nånstans =) Du är världens bästa jessica ju :D<3



Plus att det finns ingen som är felfri, och det finns ingen som gör exakt allting rätt, så ere bara! Pusspådej!<333

2009-12-21 @ 09:07:41
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0