Jobbat:)

Kom nyss hem från jobbet och nu är en hel jobbhelg avklarad:) man känner sig faktiskt duktig efter en jobbhelg när man vet att alla kompisar är ute och festar, dricker, skämmer ut sig och får sova ut dagen efter:O inte för att inte jag festar och skämmer ut mig för det lyckas ju jag rätt bra med ändå -.-

Men ändå dessutom har jag jobbat till ett både lördag och söndag vilket betyder att jag känat ungefär 600:- denna helg:) det gillar vi.

Snart ska jag åka till stallet, ska bara värma mig lite först, svinkallt ute idag.

Men vi hörs senare,

Puss.


Kommentarer
Postat av: fuck you i"m from småland

Hej hej =)

2009-12-27 @ 14:36:44
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: Anna

va duktig du är XD vi borde hitta på nåt nån kväll XD

2009-12-28 @ 08:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0