hejhej:)

Nu ska jag efter mycket tjat blogga lite igen:)

Det är mega mycket snö ute och det är ändå ganska skönt även om jag föredrar sommar och sol:P

I år var vi på akka och hade hästens utbildning och efter det hoppade jag lite med Taminka, Karins häst som jag nog ska låna till kändishoppningen på julshowen:) det gick bra och hon var rolig:)

Sen på eftermiddagen hade vi genrep inför showen och det va ganska roligt men nu har jag mega mycket träningsverk:/inte skönt  jag = otränad haha, men Julle efter jul måste vi börja träna för det här är inte ok:P haha.

På kvällen red jag Maritza för första gången efter hennes vila och de som tagit in henne från hagen sa att hon hade varit lite galen och bockat och sparkat bakut och velat sticka:) busig liten ponny<3 hon var jätte pigg när jag red men ändå duktig<3


Jag igår på väg till Akka:)

Puss.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0