Här var det dammigt ser jag:)

Det var ett tag sen vi sågs här på bloggen men tänkte försöka ta tag i det igen:) nu blir ni väl glada?:)

Sen sist vi hördes har jag bytt hårfärg och är alltså inte blond längre utan brunett, bild kommer snart, jobbat har jag gjort också, skolan som vanligt och i onsdags hade vi hopptävling på Akka med maskerad, jag var prinsessa på Charlie och det gick bra och vi var felfria och snabbast och vann:) Och vi har också haft inspelning ute på Eke med några från klassen då vi spelade in Lyxfällan, rolig dag det:) Men nu kommer lite nya bilder och kommentera massor nu:)


Nya hårfärgen:) vad tycks gottfolk?:)


Min bebis har lärt sig att stegra på kommando<3


På Akka i onsdags:)


Jag och Charlie som jag hade i hoppningen:)

Puss.





Kommentarer
Postat av: Emme

Duktig du är, nu får du se till att uppdatera typ hela tiden:)

2009-12-04 @ 21:35:07
URL: http://missemli.blogg.se/
Postat av: JT

Du är galet lik din syster på bilden på dig och ditt nyfärgade hår..

2009-12-06 @ 00:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0