God natt:)

Ska snart gå och sova tänkte jag, har suttit vid datorn ett tag och innan det var jag i stallet och kvällsfodrade, Jennie red Maritza på morgonen och hoppade lite och jag åkte ut på kvällen och fodrade kom hem runt tio, imorgon blir det nog stallet hela dagen ska rida Revanch(en häst som står hos Maria) och sen Maritza och Pegge också och dessutom ska jag med Jennie till jälla och hjälpa henne när hon hoppar Style:) Men det blir nog roligt hoppas att det inte är för kallt bara men vi hörs imorgon,

här kommer en bild från balen i nian:) är jag mig lik?:)



Puss.


Kommentarer
Postat av: BECAUSE YOU´RE WORTH IT

f i n b l o g g



=)

2009-12-29 @ 18:39:21
URL: http://msjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0