Fredag

Hej igen:)
Tänkte tipsa om lite schabrak som jag har åsikter om:)
både bra och dåliga


Pessoa schabraken tycker jag är jätte bra, är tjocka men har ändå bra passform och sticker ut i mängden:)


John whitaker schabraken, ja vad ska man säga? finns det bättre schabrak än de här? super snygga och perfekt passform:) dock är de inte billiga.


Back on track schabraken är också helt underbara:) sitter som gjutna och har ju en effekt på hästen, dessutom är de fina och ser proffsiga ut:)


Scapa schabraken är också fina har ingen erfarenhet av hur de sitter på men det är snyggt och sticker också ut i mängden:)


Glen Gordon schabraken är snygga men hade inte någon bra passform och konstiga storlekar, luvan satt bra men schabraket ligger inte still och kanten viker sig, synd.


Hööks schabrak får en egen liten text:)
Alltså vissa är säkert bra och de är ju billiga och de men jag tycker det är tråkigt när alla har likadana och dessutom tycker jag det är tråkigt att de försöker härma märkes schabrak som tex Scapa, de kan ju i alla fall komma på egen design på dom och inte härma andra.

Det är lite vad jag tycker, alla har ju olika åsikter och ni får gärna kommentera era här under:)

Puss.


Kommentarer
Postat av: linnea

Jag tycker scapa-schabraken är så sjukt snygga! :O<3

Men sen gillar jag hööks också för de är billiga och sitter oftast bra. Man kanske inte har dem som fin-schabrak, men som vardags-schabrak är de bra =)





2009-12-25 @ 11:30:19
URL: http://laow.blogg.se/
Postat av: emelie

scapa schabraken sitter jättebra ! :) fin blogg föressten =)

2010-10-14 @ 10:44:49
URL: http://emeliefridaa.blogg.se/
Postat av: michaela

jag tycker själv scapa schabraken är jätte fina och dom har bra passform. men HUR kan dom vara annorlunda och skilja sig från mängden när typ alla har det ? det är ju ungefär som att säga att tretorn inte är någon vanlig ridstövel.. när det är så att istortsett alla tävlingsryttare ser likadana ut. VISSA skiljer sig från mängden, annars har dom flesta samma tretorn, scapa, jw swarowski mm mm... =)

2010-12-10 @ 08:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0