filmtittande:)

Hej
Nu några kvällar har det blivit massa tv tittande, det har gått bra filmer nästan varje kväll:)
Igår gick "When a man loves a women" och den är så himla bra och jag bölar massa, alltså så fin.
Och idag gick "a cinderella story" och den hade inte jag sett innan men den var också jätte bra, gillar sånna filmer:)

Har ju ridit Maritza idag också men jag kan inte annat än säga så här, hoppas hon är betydligt lugnare imorgon så att man kanske kan göra lite annat än att hålla i sig för allt man har:P haha ni förstår nog hur hon var idag med andra ord:)

Ska snart gå och lägga mig men vi hörs kanske imorgon:)




Omg vad han är snygg i den här filmen, och han är as gullig i settet också:)
me like a lot;)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad matar ni Maritza med igentligen ;)

2009-12-31 @ 12:02:48
URL: http://tsclouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0