25 december

Hej
Vaknade för en stund sen mega förkyld eller det var jag igår också men värre idag:(
Ska ju jobba hela helgen och hur opepp blir man inte om man är sjuk?:(
Aja igår var det Julafton och det var jätte mysigt. Jag åkte till stallet på förmiddagen och red ut en sväng med Elin på min superpigga ponny:)men rör man inte tyglarna går det bara frammåt och inte uppåt i alla fall:P haha.
Efter stallet var det Kalle Anka och det måste man ju kolla på:) det är varje år bara jag av oss som kolla som håller mig vaken genom hela, haha både Jennie och Jesper somnar innan kan du vissla Johanna:Pdet är lite roligt.
Efter det åt vi massor med mat, mums och sen fika och öppna paket:)
Jag fick fina saker, ska försöka skriva upp allt om jag kommer ihåg, sen ska vi fira med Frida om några dagar också:)

*Klackskor, 11cm klack:)

*Rosa klocka med strass

*Halsband med hjärta som man stoppar i foto i:)

*Underkläder,as fina rosa vita

*Gosedjurshäst:P haha jätte söt

*Hårfärg, samma färg som jag har nu:)

Sen på mellandagsrean ska jag försöka hitta lite fynd också:)

Vad har ni fått?
Hade ni en bra jul?

Puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0