09 test:)

OM DIG
Namn -
Jessica
Bor: slavsta
Syskon - 3
Ålder - 17
Född - 18 maj 1992
Ögonfärg - blå
Längd - 167 tror jag
Sko storlek - 38-39
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - oxe
Hårfärg - brunt (omg vad det känns konstigt att skriva det:O)
Födelseort - Uppsala

DAGENS..
Låt-
milow - don´t now
Saknad - :/
Kläder - lackleggings och stor tröja
Smink - Foundation, puder, mascara, rouge
Underkläder - trosor, bh
Mat - tunnbrödrulle
Köp - Ingenting tror jag
Göra sen - sova
Godis - choklad
Pinsammaste - cyklade omkull:O

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp-
Haha nej
Tycker du om godis - Japp för mycket
Hur många gånger i veckan äter du godis - haha typ jämt
Äter du oftast nyttig mat - ja det tror jag
Tycker du att du själv är söt/snygg - ibland:P
Du ger mycket komplimanger till andra - Jadå, det gör jag väll
Är du nöjd med ditt förnamn - jadå
Du tycker att du själv är smart - ofcourse:)haha
Vad är det sämsta hos dig - Väldigt dåligt tålamod
Vad är det bästa hos dig - svara på det du:)
Har du bra självförtroende - ja men det sjunker lätt
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för mycket tror jag
Du tycker om att vara med killar - haha ja
Känner du dina grannar - Haha, nej typ inte
Vad har du för färg på dina underkläder idag - vit
Äger du några Björn Borg trosor - nej:O
Hur många? - 0
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Haha nej
Använder du BH: Ja?
Gillar du skolan - våran skola är bra:)
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - nej
Sporter/aktiviteter har du gått i - gymnastik, fotboll och ridning<3
Har du några tatueringar - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - jag räknar inte:P

Tycker du om djur - ja:)


BRUKAR DU...
Sova -
ja
Ta mediciner du inte borde ta - nepp
Röka - när jag har lust:)
Snusa - nej
Skada dig - Nej
Klä dig i svart - inte ofta
Hata folk - nej
Lita på folk - vissa
Skada dig med flit - Nej
Drömma mardrömmar - ibland
Gå i skolan - Ja
Gå i kyrkan - Nej
Ljuga - det händer
Vilja dö - nej


NÄR...
Åt du senast -
nyss
Läste du ut en bok senast - det var inte igår(a)
Köpte du något senast - igår tror jag
Svor du senast - vet inte
Sjöng du senast - nyss:)
Klagade du senast - idag
Klantade du dig senast - idag


HAR DU...
För många vänner -
kan man ha det?:)
Förföljelsemani - Vad?
Någon annan psykisk sjukdom? - Nope

Skadat någon? - Har jag säkert
Färgat håret - ja
Några piercnings - nej men ska nog ta hål i naveln snart:)
Några tatueringar - Nej, men vill ha
Egen dator - nej inte egen
Gjort bort dig rejält - Hahahaha, alltid:)


ÄR DU...
Snäll -
Javisst :)
Snygg - ?
Söt - ibland
Kär - tror inte det
Kort - Nope
Klantig - skojar inte:P
Romantisk - hmm

Kåt - Haha nej.

 

osminkad på bilden:)

 

Puss.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0