:)

i går cyklade jag till stavby med malin och johanna och kollade på sommaren med göran på bio och den var bäst ju)haha,skrattade hela tiden:)

i dag jobbade jag på upk igen det gick bra slutade tre och åkte då in till stan och gick hem och följde med jennie till granngården och köpa täcke till style:)

sen åkte jag hem snabbt och hämtade grejerna och sen fort iväg till bussen och så hämtade herik mig så jag slapp gå från bussen i alla fall:)

sen när jag kom hit så tog jag in hästarna och mockade och sen red jag maritza,det gick bra<3


Kommentarer
Postat av: sagha

hej fin blogg, allt bra? :) om du gillar min blogg kan vi lägga till varandra på bloglovin :)

2009-08-10 @ 00:34:29
URL: http://sagharauseus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0