onsdag

har inte varit en aktiv bloggare på ett tag men ska försöka bättra mig:)
i måndags så var det pay an ride på jälla och jag var med på maritza i 80cm och jennie var me på zacke i 90cm och båda vi var felfria<3det blåste jätte mycket och så var det väldigt slaskigt och vatten överallt,men et gick bra:)
i går så kollae vi på hoppträningarnaoch fixae i stallet jag gick en promena med maritza<3
och nu sitter jag i skolan och väntar på att det ska bli lunch jennies klass sitter i k-salen och har nationella prov hela dagen,hoppas det går bra för henne:)
och snart kan man förhoppningsvis börja rida på banan igen,när jag gick är i går så såg det nästan ut som på bilden fast lite hårdare:)


                                               
                                                                         Jag och maritza på bilden<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta med ett usb imorn så kan jag slänga in dem där, går betydligt fortare och säkrare :)

2009-04-15 @ 17:17:53
URL: http://eliin89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0